شهر بتن ارائه دهنده ی با کیفیت ترین مصالح ساختمانی

تا بحال فکر کرده اید که سیمان چه نقش اساسی در زندگی انسان دارد؟ اثرات خانه های کاهگلی شاید در دوردست ها باقی مانده باشد و در مناطق شهری تمامی خانه ها با سیمان ساخته می شوند. مصالح ساختمانی نیز اغلب ساخته سیمان هستند و هریک از آنها در بخش های متفاوتی از ساختمان سازی و شهرسازی مورد استفاده قرار می گیرند. اما آیا تمامی مصالح سیمانی برای ساخت و ساز مناسب اند؟ طبیعتا میزان درصد مواد اولیه استفاده شده برای تمامی مصالح سیمانی بر روی مقاومت و دوام محصول نیز تاثیر خواهد گذاشت و حتما باید کلیه استاندارد ها در ساخت مصالح رعایت شوند. متاسفانه برخی از مراکز تولید مصالح ساختمانی این مهم را رعایت نکرده و محصولاتی با کیفیت پایین به مشتریان ارائه می کنند. به همین دلایل باید در انتخاب مرکز خرید نیز نهایت دقت را داشته باشید. قیمت از دیگر موارد حائز اهمیت است و ممکن است مراکز مختلف قیمت های متفاوتی برای محصولات خود ارائه کنند و می توانید با کنار هم گذاشتن کیفیت و قیمت، بهترین مرکز را برای خرید انتخاب کنید. شهر بتن یکی از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی  می باشد. در ادامه توضیحات کامل تری را در خصوص قیمت سیمان و قطعات بتنی ارائه نموده ایم.

خرید از شهر بتن

خرید از شهر بتن

خرید مصالح ساختمانی از مراکز متعددی امکان پذیر است و در حالت کلی روش های خرید به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند. منظور از روش حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که خرید از این مراکز حضوری است و ممکن است وقت بیشتری از شما بگیرد و به همین دلیل کمتر مورد توجه قرار گرفته است. روش غیرحضوری مراجعه به وب سایت های اینترنتی است و این روش توانسته جایگزین مراکز فروش حضوری شود. شهر بتن یکی از مراکز معتبر فروش مصالح ساختمانی است که از طریق آن می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای نسبت به خرید اقدام نمایید. کارشناسان شرکت به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت نمایید. امکان خرید محصولات از تمامی نقاط کشور نیز امکان پذیر است. پیشنهاد ما به شما بررسی قیمت انواع افزودنی های معدنی مانند: قیمت روان کننده و قیمت زودگیر کننده و قیمت کندگیر کننده ها است.

 

 

 

منظور از بلوک لیکا چیست؟

شاید نام بلوک سبک به گوشتان خورده باشد. بلوک های لیکا نوعی از بلوک های سبک هستند که به دلیل ویژگی های خاصی که دارند محبوبیت بسیاری در میان مردم پیدا کرده و به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل شده اند. بلوک لیکا در شرایط خاصی تولید شده و مقاومت مطلوبی دارند اما طبیعتا میزان مقاومت آن پایین تر از نمونه های بلوک سیمانی سنگین خواهد بود. بلوک سیمانی لیکا ویژگی های متعددی دارد که آن را برای خرید مناسب کرده است. یکی از اصلی ترین ویژگی های این بلوک را می توان عایق بودن آن دانست به گونه ای که می تواند تا حد بسیار زیادی جلوی نفوذ حرارت و صدا را بگیرد و به همین دلیل در صورت استفاده از آن نیازی به عایق کاری ساختمان نیست. توجه داشته باشید که بلوک لیکا در تنوع سایز متعددی روانه بازار شده و امکان استفاده در هر نقطه از ساختمان به جز دیوار های باربر وجود خواهد داشت. قیمت بلوک لیکا نیز به دلیل انواع مختلف آن و اختلاف قیمت سیمان نیز متفاوت خواهد بود. نوع تهیه بلوک لیکا بر کیفیت آن تاثیر بسیاری خواهد گذاشت و باید کلیه مراحل ساخت به درستی طی شوند.

قیمت بلوک‌ لیکا

قیمت بلوک‌ لیکا

قیمت سیمان امروز از جمله مواردی است که قبل از خرید بلوک لیکا باید حتما مورد توجه قرار گیرد. بلوک های لیکا در انواع مختلفی تولید شده اند و به همین دلیل نمی توان رقم خاصی برای آنها در نظر گرفت. نکته قابل توجه اینکه بلوک های لیکا در مقایسه با بلوک های سیمانی میزان قیمت گران تری دارند اما به دلیل ویژگی های منحصر به فرد این محصول، بسیاری به دنبال خرید آن هستند. بلوک هایی که کیفیت بالایی دارند قطعا قیمت گران تری نیز خواهند داشت و توصیه می کنیم به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکرده و به دنبال پیدا کردن محصولات با کیفیت باشید. شهر بتن کلیه محصولات خود را طبق استاندارد های جهانی تولید کرده و هیچ گونه ایرادی به آنها وارد نخواهد بود. قیمت آنها نیز مناسب بوده و می توانید باکیفیت ترین محصول را با قیمت معقول از آن خریداری کنید. دقت داشته باشید که قیمت بلوک لیکا در شهربتن مناسب بوده و می توانید قیمت های ارائه شده در آن را با سایر مراکز مقایسه کنید.

 

جدول بتنی و ویژگی های آن

جدول های بتنی از جمله محصولات پرکاربرد سیمانی هستند. جدول های بتنی در انواع اقسام مختلف تولید شده اند و می توانید آن را در طرح های متفاوتی مشاهده کنید. جدول های معمولی که در اطراف بلوار ها و خیابان و جوب ها شاهد آنها هستیم بیشترین فروش را دارند. این نوع بلوک ها وزن زیادی داشته و در عوض بسیار مقاوم هستند و امکان شکستن آن با ضربه بسیار پایین است. برای ساخت جدول بتنی حتما باید مراحل خاصی دنبال شود و یکی از این مراحل را می توان ویبره دانست که پس از قالب گیری به منظور افزایش استحکام انجام می شود. جدول بتنی در انواع اندازه های مختلف تولید می شود، بنابراین قیمت تیرچه بتنی و جدول بتنی نیز با توجه به قیمت سیمان متفاوت خواهد بود و هر یک از انواع آن برای بخش های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. جدول بتنی برای مصارف شخصی نیز مناسب هستند و می توان از آنها در دور باغچه استفاده کرد.

قیمت جدول بتنی

 

قیمت جدول بتنی

جدول بتنی طی فشار تولید می شود و اصلی ترین مواد اولیه آن را ماسه، سیمان و دانسیته های سنگ‌تشکیل می دهند. ریزدانه های سنگ‌باعث افزایش میزان مقاومت آن می شود و باعث ایجاد نوعی ساختار مستحکم خواهد شد. جدول های بتنی در انواع اقسام اندازه های مختلف ارائه شده اند و این اندازه ها دلیل اصلی بر تفاوت قیمت جدول ها هستند. کیفیت جدول بتنی بسیار حائز اهمیت است و چنانچه محصولات از مواد اولیه مرغوب تری ساخته شده باشند کیفیت بیشتری داشته و در نتیجه میزان قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. شهربتن محصولات خود را در بالاترین کیفیت تولید کرده و به همین دلیل می توانید بهترین محصولات را با نازلترین میزان قیمت ها خریداری کنید. هریک از جدول های بتنی ویژگی های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و با مراجعه به وب سایت شهربتن می توانید قیمت دقیق و مشخصات محصول از جمله قیمت بورس سیمان مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید.

برگرفته از وب سایت فروشگاه اینترنتی شهر بتن به آدرس اینترنتی https://shahrebeton.com

 

 

مشخصات و اطلاعات فایل
سایت شرط بندی بت اسپات