چگونه بهترین عطر فصل بهار را انتخاب کنیم؟

مجموعه‌ای از نکته‌های مربوط به انتخاب بهترین عطر فصل بهار موضوع مقاله‌ی پیش رو را تشکیل می‌دهد که طی آن سعی کرده‌ایم به‌طور مختصر و مفید، مواردی را که لازم است برای انتخاب و خرید بهترین عطر فصل بهار رعایت کنید؛ توضیح دهیم. با شیک فام همراه باشید.

۶ نکته برای انتخاب بهترین عطر فصل بهار

  1. اولین سرنخ برای انتخاب بهترین عطر فصل بهار این است که حال‌وهوا و رایحه‌ی انتخابی شما باید مطابق با طبیعت و آب‌وهوای محیط زندگی‌تان باشد پس طبیعی است که با افزایش حرارت هوا، اولویت با انتخاب عطرهای ملایم و خنک و ندرتاً تند و خنک است (اگر که به‌طور تعمدی خواستار پخش بوی بالا باشید.)

خنک بودن عطر باعث می‌شود اطرافیانتان از بوی عطر یا ادکلن شما در ایامی که هوا رو به گرمی می‌رود؛ اذیت نشوند چون در هوای گرم، میزان پخش بوی ادکلن بالا می‌رود و در هوای سرد همین خاصیت پایین می‌آید.

مطالعه بیشتر : راز ادکلن مناسب فصل زمستان!

  1. ازلحاظ هماهنگی با طبع انسان نیز در زمستان بوی گرم ادکلن و عطر ادویه‌ای با پالتوی گرم و داغیِ چای و قهوه هماهنگ است و در بهار و تابستان بوی خنکِ برخی عطرهای حاوی رایحه‌ی گل‌ها و مرکبات دل‌چسب به شمار می‌رود.۳٫ به‌طورمعمول، استفاده از نت‌های گل‌بو و نت‌های موسوم به تروتازه و دریایی در ادکلن مناسب فصل بهار بسیار رواج دارد. ادکلن مناسب فصل بهار اغلب بر پایه‌ی نت‌های گل‌بو و ترکیب آن با نت‌های مرکبات طراحی می‌شود. رایحه‌های موسوم به رایحه‌ی دسته‌گل نیز در ادکلن‌های مخصوص بهار رواج دارد. ازجمله‌ی این رایحه‌های مناسب بهار می‌توان به بوی گل نرگس، گل مریم، شکوفه‌ی پرتقال، لیمو، بوی نعناع و ریحان اشاره کرد.

هم‌چنین امکان این نیز هست که در بهترین عطر فصل بهار از رایحه‌ی صمغ زرد نیز استفاده شده باشد.

  1. برخی تجربه‌های کاربری نشان می‌دهد که شیشه‌های عطر و ادکلن‌هایی که مخصوص بهار هستند، رنگ شفاف‌تری دارند یا به شکل گل طراحی‌شده‌اند و یا تصویر انواع گل‌ها بر روی آن‌ها نقش بسته است. هم‌چنین گاهی رنگ شفاف عطر یا ادکلن، نشانه‌ی اختصاص داشتن آن برای استفاده در فصل بهار است.
  2. در انتخاب رایحه‌های مخصوص فصل بهار می‌توان از رایحه‌های متفاوتی مانند وانیلی یا اقیانوس (بوی دریا) نیز بهره برد.

مطالعه بیشتر : بهترین عطر و ادکلن‌های برای فصل پاییز

هرچند که ترجیح و سلیقه‌ی شخصی در مورد انتخابی که انجام می‌دهید حرف اول را می‌زند ولی نکته‌ی کلیدیِ کلی، ملایم و بخصوص خنک بودن عطر در همه‌ی ادکلن‌های فصل بهار است که اکثر بِرندها نیز این موضوع را در عطر اودکلن‌های خود رعایت می‌کنند.

  1. در یک جمع‌بندی مختصر و مفید در مورد هر دوی عطرهای زنانه و مردانه‌ی مناسب فصل بهار باید گفت که برای گزینش بهترین عطر فصل بهار سعی کنید عطر و ادکلن‌هایی را که دارای رایحه‌های گل‌های تروتازه، ریحان، چمن و مرکبات پرتقالی هستند انتخاب کنید.

انتخاب شما باید از طرح‌بندی‌های متوسط و میانگین این رایحه‌ها صورت بگیرد. بهتر است از انتخاب عطرهایی که یک نت اصلی دارند خودداری کنید حتی اگر که نت، گل‌بو باشد زیرا عطرهایی که یک نت دارند اغلب دارای بوی تندتری هستند.

مشخصات و اطلاعات فایل
سایت شرط بندی بت اسپات