انزال زودرس

بیماری جنسی برای هر کسی ممکن است اتفاق بیافتد. برای درمان بیماری‌های جنسی روش‌های متفاوتی وجود دارد؛ یکی از مهم‌ترین اختلالات جنسی به ویژه در آقایان زود انزالی است.

 

فردی که دچار زود انزالی یا زود ارضایی است بلافاصله پس از دخول ارضا می شود و منی از بدنش خارج می شود و نمی تواند نیازهای جنسی همسرش را برآورده کند. ممکن است این مشکل به صورت دائم و یا موقت باشد باشد.

 

زود انزالی سردی در روابط و نارضایتی جنسی را باعث می‌شود و در نهایت ممکن است منجر به فروپاشی نظام خانواده شود. اما خوشبختانه امروزه محصولات زیادی برای درمان مقطعی و دائم این مشکل به بازار آمده است. البته باید توجه داشته باشید که استفاده از تکنیک های ذهنی و جسمی نیز برای درمان انزال زودرس بسیار حائز اهمیت است.

 

عوامل زیادی بر زود ارضایی تاثیر می گذارند و به همین دلیل زود انزالی را می توان با ترکیبی از درمان های ذهنی، دارویی و تکنیک های خاص جنسی درمان کرد که در ادامه به معرفی داروی‌های موثر بر درمان انزال زودرس پرداخته‌ایم.

 

انواع قرص‌های تاخیری

قرص تاخیری,بهترین قرص تاخیری,انواع قرص تاخیریانواع قرص تاخیری

 

مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین

این نوع داروها یکی از انواع قرص‌های تاخیری بوده که از آنها برای افزایش طول رابطه جنسی و درمان زود انزالی استفاده می‌شود. تاثیرات جانبی مهارکننده‌های انتخابی بازجذب سروتونین یک از موارد تاثیرگذار بوده و هنگام انتخاب آن‌ها به عنوان داروی تاخیری باید به این تاثیرات جانبی توجه نمود.

 

این تاثیرات جانبی شامل عوارض روانی و عصبی، واکنش‌های پوستی، اثرات آنتی کولینرژیک، نوسان در وزن بدن، تداخلات دارویی و تاثیرات جانبی جنسی بجز انزال زودرس همچون کاهش میل جنسی و یا اختلال نعوظ می‌باشند. از داروهای مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین می‌توان به: پاروکستین (paroxetine)، سرترالین (Zoloft)، سیتالوپرام (Celexa) و فلوکستین (Fluoxetine) اشاره داشت.

 

داروهای نام برده شده از انواع قدرتمند داروهای  SSRI بوده که می شود از آن برای درمان زود انزالی استفاده نمود. احتمالا بهبود حاصل از این قرص‌های تاخیری تا ۳ هفته بعد از شروع مصرف خود را نشان ندهد. اگر این قرص تاخیری تا شش هفته تاثیر خود بر زود انزالی را نشان نداد و یا تاثیرات جانبی آن مشکل ساز شد، باید با دارویی دیگر جایگزین شود.

 

ویاگرا (سیلدنافیل)

سیلدنافیل با نام‌های تجاری ویاگرا و ارکتو یکی دیگر از داروهای درمان ناتوانی جنسی در مردان است که به صورت خوراکی مصرف می شود. مقدار مصرف معمول آن ۵۰ میلی گرم و یک ساعت پیش از رابطه جنسی است.

 

ویاگرا بیشتر از یکبار در روز نباید مصرف شود. این دارو متعلق به خانواده داروهای بازدارنده فسفودی استراز-۵ است و با افزایش جریان خون در آلت تناسلی، به درمان اختلال نعوظ می پردازد.

 

قرص‌های سیلدنافیل که در مقادیر ۵۰، ۲۵ و ۱۰۰ میلی گرمی بوده و ماکزیمم دوز روزانه ۱۰۰ میلی گرم بوده و بهتر است از مقادیر ۲۵ شروع شود و در صورت عدم پاسخ دهی مناسب مقدار مصرف افزایش یابد. هرگونه اختلال غیر معمولی چون تاری دید و سیانوپسیا (تغییر رنگ در دید و دیدن اشیا به رنگ آبی) و اختلالات شنوایی بوده  نیاز به قطع مصرف و مراجعه فوری به پزشک دارد.

 

تادافیل (سیالیس)

قرص‌های سیالیس عملکردی مشابه ویاگرا دارد اما بسیار قوی تر از ویاگرا بوده و ماده تأثیر گذار اصلی آن تادالافیل می‌باشد که موجب نعوظ (سفت و راست شدن) آلت می‌شود و تا حدودی در تأخیر در انزال نیز تأثیر گذار می‌باشد.

 

معمولاً سیالیس را بصورت یک قرص در زمان مورد نیاز مصرف می‌کنند، این زمان می‌تواند از ۳۰ دقیقه تا ۴۰ دقیقه قبل از تصمیم به مقاربت و نزدیکی مصرف شود. (توصیه می‌شود جهت جذب بهتر اثرات دارو، یک لیوان آب خنک بنوشید)

 

کپسول اگزوتیک پلاس مارنیز

کپسول‌های تقویت جنسی اگزوتیک پلاس مارنیز (Marnys Exotique Plus Capsulas) شامل ترکیبات گیاهی: جینسینگ کره ای (Panax Ginseng) که یک تونیک و آداپتوژن گیاهی است و در ارتقاء عملکرد قوای جنسی مؤثر می‌باشد، گوارانا (Guarana) جهت رفع خستگی و افزایش توان و تحریک پذیری جنسی، گیاه Eleuterococcus جهت قدرت مقابله با استرس و خستگی و موثر در حفظ سلامت جنسی و افزایش میل جنسی، ماده بسیار مغذی Royal jelly که غذای ویژه ملکه زنبور عسل می‌باشد و یک انرژی طبیعی با اثرات شگفت انگیز است و اسید آمینه تورین جهت ارضاء روانی و تحریک پذیری جنسی می‌باشد. این داروی تاخیری باید روزانه ۱ تا ۲ کپسول قبل از غذا میل شود.

 

وگادول

وگادول Vega-Dol نام تجارتی مخدر ترامادول در کشور هندوستان می‌باشد که با اسامی دیگر مانند Veldrol و وکتادول VICTADOL و مشابه آن بر روی اینترنت به فروش می‌رسد. این قرص از ترکیب ترامادول با سیلدنافیل که ماده‌ای بسیار خطرناک است تهیه می‌شود.

 

قرص ترکیبی وگادول (سیلدنافیل و ترامادول) حاوی ۱۰۰ میلی‌گرم سیلدنافیل و ۵۰ میلی‌گرم ترامادول است. وگادول نباید در دراز مدت مصطف شود زیرا می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن بگذارد.

قرص تاخیری,بهترین قرص تاخیری,قرص تاخیری گیاهیموارد منع مصرف قرص تاخیری

 

افرادی که باید از مصرف این قرص‌ها بپرهیزند

• افرادی که به بیماری های قلبی مبتلا هستند، فعالیت جنسی، خطر مشکلات قلبی شان را بالا می برد. بنابراین مصرف قرص‌های تاخیری در آنها بسیار خطرناک است.

 

• مصرف قرص‌های تاخیری در افراد مبتلا به پریاپیسم، مضر است و مشکل آنها را شدیدتر و بسیار دردناک می کند. از عوارض ناشی از ابتلا به پریاپیسم می‌توان به مشکلات در گلبول های قرمز خون مانند کم خونی داسی شکل، سرطان خون، میلوما چندگانه که سرطانی شدن سلول های خونی پلاسماسل است و به صورت درد استخوان یا شکستگی، نارسایی کلیه، کم خونی بروز می کند و بیماری پیرونی که نوعی بیماری در آلت تناسلی مردانه است، اشاره کرد.

 

• افرادی که مشکلات بینایی دارند، نباید از قرص‌های تاخیری استفاده کنند. احتمال نابینایی فرد مبتلا به نوروپاتی قدامی غیرآرتریتیکی عصب بینایی، بسیار زیاد است.

 

• افراد مبتلا به بیماری های کلیوی و یا کسانی که دیالیز می شوند. بدن این افراد نمی تواند این دارو را به درستی دفع کند و باقی ماندن دارو در بدن عوارض جانبی آن را به شدت افزایش می دهد. بدن افراد مبتلا به بیماری های کبدی به علت اینکه نمی تواند به درستی این دارو را پردازش کند، فرد را گرفتار عوارض جانبی بسیار شدید داروی تادافیل می کند.

 

• مصرف قرص‌های تاخیری وضعیت مبتلایان به زخم معده و یا کسانی که به اختلالات خونریزی مبتلا هستند را بدتر می کند. در صورت مصرف این دارو آنها باید کاملا تحت نظر پزشک باشند.

 

• افراد مسن و کسانی که دچار حساسیت های شدید هستند، نباید از این دارو مصرف کنند.

مشخصات و اطلاعات فایل
سایت شرط بندی بت اسپات