خلوت‌هایتان با همسر، حریم روابط زناشویی‌تان است

اتفاقاتی که بین شما و همسرتان رخ می دهد. هرگز از خلوت خودتان با همسر چیزی به دوستانتان نگویید زیرا این روابط حکم راز بین شما و همسرتان است. همیشه خود را جای همسرتان بگذارید و ببینید از نظر شما قابل پسند است که دوستان همسرتان از رابطه بین شما مطلع باشند یا خیر؟

 

مسائل مربوط به اتاق خواب، فقط به شما و همسرتان مربوط است. در غیراین‌صورت خطر عدم اعتماد همسرتان را به جان می‌خرید. «صمیمیت» معنای مشخصی دارد. اگر در زندگی جنسی‌تان با چالشی روبه‌رو شدید، با همسرتان یا روان‌شناس صحبت کنید. روان‌شناسان رازهای شما را نزد خودشان نگه می‌دارند.

 

آتش اختلافات خانوادگی را با گفتن آن به دیگران شعله‌ور تر نکنید

بسیاری از زنان و مردان به خصوص در اوایل ازدواج به دلیل عدم شناخت کافی دچار اختلافاتی هر چند جزئی با خانواده همسرشان می شوند. بازگو کردن این اختلافات نزد دیگران اولا ذهنیت آنها را نسبت به همسر شما تحت تاثیر قرار خواهد داد، ثانیا ممکن است در مواردی حرف هایی که از سر ناراحتی زده اید به گوش خانواده همسرتان برسد و بعد… عواقب چنین چیزی اصلا قابل پیش بینی نیست!

 

همچنین ممکن شما و همسرتان با خانواده او ارتباط خوبی نداشته باشید، لازم نیست این مشکلات را با خانواده‌ی خودتان در میان بگذارید و یا بالعکس. مطمئن باشید هر چقدر هم که بخواهید کاملا قید آن‌ها را بزنید، آن‌ها خانواده شما هستند، قطعا بر کیفیت و دوام زندگی مشترکتان موثرند و به خاطر نسبتی که دارید زندگیتان به نوعی به هم گره خورده و شما جایی به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید.

 

حتی ممکن است این اختلافات در بسیاری از مواقع به مرور زمان برطرف می‌شوند و ممکن است روابط و رفتار شما با آن افراد تغییر کنید در این صورت شما مجبور به توضیحی به دلیل رفتار صمیمان‌تان با دیگران نیستید.

رازهای زندگی زناشویی,زندگی زناشویی موفق,نگفتنی های زندگی زناشویینگفتنی‌های زندگی زناشویی

 

لزومی ندارد شرایط مالی‌تان را با دیگران در میان بگذارید

لزومی ندارد کسی از شرایط مالی شما آگاه باشد میزان پس انداز حقوق پولی که به دیگران قرض داده اید یا گرفته اید جزء موارد شخصی است و نیاز نیست دیگران از آن مطلع باشند. ممکن است با قضاوت نادرست آنها روبرو شوید.

 

ممکن است شما را ثروتمندتر از آنچه که هستید ببینند و فکر کنند در زندگی مشکلی ندارید، بنابراین توقعاشان از شما بالا رود. همین طور ممکن است تنها به این دلیل که درآمد بیشتری دارند خود را بالاتر از شما ببینند و با شما مثل یک زیر دست رفتار کنند. با حفظ چنین اسراری تعادل را در دوستی خود برقرار خواهید کرد.

 

نارضایتی از رفتار همسرتان را با خود او درمیان بگذارید نه دیگران

شاید وقتی همسر شما طبق میلتان رفتار نمی کند و یا رفتار و کردار خود شما را عصبانی می کند، به درددل کردن با دوستان نیاز پیدا کنید. البته کمی غر زدن یا گلایه اشکالی ندارد، ولی مراقب باشید ذهنیت دوستانتان را نسبت به همسرتان خراب نکنید چرا که این کار تاثیری ماندگار بر ذهن آنها خواهد داشت. مسلما پس از مدتی شما و شوهرتان همه چیز را فراموش می کنید ولی دوستانتان حرف های شما را راجع به او فراموش نخواهند کرد.

 

نظر همسرتان نسبت به اطرافیانتان را با آن‌ها در میان نگذارید

اجازه ندهید ازدواج در رابطه با اطرافیانتان خللی ایجاد کند. اگر همسرتان از یکی از دوستان شما خوشش نمی آید به او یا حتی سایر دوستان نگویید. به خصوص اگر این دوست مرتکب اشتباه یا رفتار بدی نشده باشد. شما می‌توانید با گفتگوی منطقی با همسرتان و مدیریت روابطتان روابطتان را با آن‌ها حفظ کنید.

 

روابط سابق همسرتان مربوط به شماست نه اطرافیانتان

ممکن است همسرتان در گذشته ازدواج نا موفق و یا روابط نا موفقی داشته بوده است که با گفت‌وگو آن را بین خوتان حل کرده و او را درک کرده باشید اما مطمئن باشید دیگران حتی اگر در ظاهر هم تظاهر به درک این مسئله کنند دید منفی نسبت همسر شما پیدا کرده و بر اساس آن قضاوت‌های نادرستی از او می‌کند که این می‌تواند شما را تحت تاثیر قرار داده و زندگی زناشوییتان را به خطر اندازد.

 

شما متوجه نمی‌شوید که این قضاوت‌ها نشات گرفته از درک نکردن روابط قبلی اوست و آن‌ها منطقی می‌پندارید، در صورتی که تاثیر غیر مستقیم درمیان گذاشتن راز همسرتان است. این درباره‌ی دیگر رازهای گذشته همسرتان هم صدق می‌کند.

 

گفتن رازهای مجردیتان به دیگران می‌تواند تیر خلاصی برای زندگی مشترکتان باشد

گفتن رازهای شما در زندگی مشترک به دیگران، می‌تواند دادن تیر خلاص رابطه‌تان به دیگری باشد که هر موقع بخواهد از آن استفاده کند. پنهان کردن گذشته از همسر تحت هر شرایط و برای هر موردی مقبول نیست، اما اگر به هر دلیل رازی دارید که از همسرتان پنهان کرده‌اید هرگز به دیگران نگویید حتی اگر رابطه‌ی صمیمی با او دارید. وقتی شما نتوانستید رازدار خوبی برای خودتان باشید چگونه انتظار دارید دیگران راز دار شما باشند.

مشخصات و اطلاعات فایل
سایت شرط بندی بت اسپات