پرده بکارت

پرده بکارت (hymen) که جزو بخش خارجی اندام جنسی زنان است به بافت یا غشای نازکی می گویند که ورودی مهبل زن را به صورت ناقص می ‌پوشاند.

انواع پرده بکارت

هیچ واژنی دقیقا شبیه آن دیگری نیست.اندازه و شکل این سوراخ از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است. انواع رایج پرده بکارت عبارتند از:

– پرده بکارت حلقوی

– پرده بکارت ارتجاعی

– پرده بکارت دو سوراخی یا تیغه ای

– پرده بکارت غربالی (سوراخ سوراخ)

– پرده بکارت ریشه دار یا شاخه دار

– پرده بدون سوراخ یا بسته

پرده بکارت تیغه‌ای چیست؟

پرده بکارت دو سوراخی، تیغه‌ای یا دو تکه پرده‌ای است که یک تیغه ممتد در طول ورودی واژن دارد. پرده بکارت دو تکه دارای بافت اضافه‌ای هستند. این بافت اضافه، باعث به وجود آمدن دو سوراخ در واژن میشود.
پرده بکارت تیغه ای,پرده بکارت دو سوراخه,پرده بکارت دو تکه

عکس پرده بکارت تیغه‌ای (دو سوراخه)

قاعدگی با پرده بکارت دوسوراخه

افرادی که دارای پرده بکارت دو تکه هستند در زمان قاعدگی خونریزی از این دو سوراخ ریز دچار درد زیاد و خونریزی بیشتری هستند و معمولا افرادی که دارای این نوع پرده بکارت هستند در زمان استفاده از تامپون مشکل دارند.

رابطه جنسی و نحوه پارگی پرده بکارت تیغه‌ای

رابطه جنسی در افرادی که دارای پرده بکارت دو تکه‌ای هستند، معمولا با درد زیادی همراه است. تیغه‌ای که بین دو سوراخ پرده وجود دارد ممکن است با دخول پاره شود و هنگام پاره شدن، خون ریزی نیز دارد. اما در برخی موارد به علت ضخامت، برای پاره شدن و برداشتن تیغه نیاز به جراحی است.

جراحی پرده بکارت تیغه‌ای

برای پاره شدن این نوع پرده بهتر است از عمل جراحی استفاده شود. در جراحی پرده بکارت دو تکه ای، بافت اضافه بین دو سوراخ بریده شده، تا سوراخ بزرگتر شود. جراحی این نوع پرده بکارت حدود ۱۵ دقیقه طول میکشد و درد زیادی ندارد.

مشخصات و اطلاعات فایل
سایت شرط بندی بت اسپات